[Радехівський РВ державної виконавчої служби ГТУЮ у Л/о ]
Головна » Архів матеріалів
Кабінетом Міністрів України 3 серпня 2011 року винесена постанова №845 «Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ» . Цей Порядок визначає механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ (далі - рішення про стягнення коштів), прийнятих судами, а також іншими державними органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення (далі - державні органи).
Рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства з попереднім інформуванням Мінфіну та у порядку черговості надходження виконавчих документів.
Виконавчі документи пред'являються до виконання:
1) органам Казначейства протягом одного року з наступного дня після набрання рішеннями про стягнення коштів законної сили, якщо інше не передбачено законом (у разі виконання рішень про стягнення к ... Читати далі »
Переглядів: 2535 | Додав: Таня | Дата: 16.09.2011

Верховна Рада України 04.11.2010 року прийняла Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про виконавче провадження» та деякі інші законодавчі акти України відносно вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)». Вказаний закон було опубліковано 08.12.2010 року, закон набрав чинності через 90 днів після опублікування, тобто, з 09.03.2011 року. Перед набранням чинності нової редакції закону (вперше з моменту його прийняття в 1999 році законодавець прийняв рішення про оновлення редакції закону, а не обмежився поодинокими змінами та доповненнями), варто проаналізувати істотні нововведення та визначити, чи дійсно внесеними змінами будуть досягнуті цілі, задекларовані законодавством про виконавче провадження.
Так, зміни стосуються ряду важливих положень виконавчого провадження. По-перше, істотно зменшений строк пред’явлення для виконання виконавчих документів, виданих судами: скорочений до 1 року (до змін такий строк складав 3 роки ... Читати далі »
Переглядів: 1100 | Додав: Таня | Дата: 08.09.2011

Cтаття 71 Закону України "Про виконавче провадження" передбачає два види звернення стягнення на заробітну плату боржника, який відбуває покарання.
Перший - у випадку, коли боржник за вироком суду відбуває покарання без позбавлення волі, відрахування провадиться з усієї суми заробітної плати без урахування стягнень за вироком.
Bідповідно до ст. 51 KK до покарань без позбавлення волі відносяться такі основні покарання, як громадські роботи, виправні роботи, службові обмеження для військовослужбовців, штраф, позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю.
При здійсненні виправних робіт відповідно до ст. 45 KBK (набрав чинності з 1 січня 2004 р.) відрахування із заробітку провадяться із усієї суми заробітку, без виключення з цієї суми податків та інших платежів і незалежно від наявності п
У осіб, які працюють за сумісництвом, відрахування провадяться із заробітку за кожним місцем роботи.
Другий - у випадку, коли боржник засуджений і відбуває покаранн ... Читати далі »
Переглядів: 2271 | Додав: Таня | Дата: 02.09.2011

Кожна професія має свою власну мораль. Особливе місце в системі професійної етики посідає етика державного службовця, оскільки вона значною мірою характеризує взаємовідносини держави і громадянина. Моральність, переважно, розуміється як особиста чесність, порядність, а в адміністративній поведінці - як майже універсальна норма, згідно з якою службова посада не повинна використовуватися для досягнення особистих корисливих цілей. Антонім "етики-моральності" - корупція.
Етика державного службовця і юридична відповідальність - категорії нерозривні. Сьогодні, у разі порушення державним службовцем етичних правил, які втілені у правових нормах, відразу викликає реакцію громадськості.
Таким чином, державне і громадське життя значною мірою залежить від моральних цінностей, що утвердилися в суспільстві, від моральних відносин держави і громадянина, соціальної справедливості, нетерпимості до моральних відхилень особи і державних інституцій.
Етикет - це зібрання застиглих правил. Він ... Читати далі »
Переглядів: 2761 | Додав: Таня | Дата: 26.08.2011

Закон України "Про доступ до публічної інформації" визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес. 
Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до закону, доступ до інформації про діяльність і рішення суб'єктів владних повноважень повинен здійснюватися таким чином: оприлюднення інформації у засобах масової інформації та в офіційних друкованих виданнях, надання інформації із запитів; розміщення інформації на офіційному веб-сайті, надання інформації через інформацій ... Читати далі »
Переглядів: 1109 | Додав: Таня | Дата: 19.08.2011

     09.08.2011 органами Радехівського районного управління Пенсійного фонду України, Районною Держадміністрацією та відділом державної виконавчої служби Радехівського районного управління юстиції проведено спільну нараду, на якій розглядалось питання про забезпечення своєчасності та повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат та завдання щодо взаємодії з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування. Присутніми на нараді були:

 Ю. Кондратюк - перший заступник голови райдержадміністрації;  

 Д. Дибайло - заступник голови райдержадміністрації;  

 Б. Миц - керівник управління економіки та розвитку інфраструктури ;  

 О. Петелька - начальник фінансового управління райдержадміністрації ;  

 Р. Гринюх - головний де ... Читати далі »
Переглядів: 1506 | Додав: proxys | Дата: 12.08.2011

Шановні громадяни!
 
Відділ державної виконавчої служби Радехівського районного управління юстиції роз’яснює: згідно статті 1 Закону України «Про виконавче провадження» (далі Закон), виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених у цьому Законі, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
 
Кожен позивач отримавши виконавчий документ в суді має право подати виконавч ... Читати далі »
Переглядів: 1424 | Додав: proxys | Дата: 04.08.2011

Відповідно до положення про Державну виконавчу службу України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011р. № 385 розроблено нове положення про відділ державної виконавчої служби Радехівського районного управління юстиції Львівської області
1.1.Відділ державної виконавчої служби Радехівського районного управління юстиції (далі - Відділ) створений відповідно до Закону України "Про державну виконавчу службу" і є структурним підрозділом Радехівського районного управління юстиції. Відділ підпорядковується Департаменту державної виконавчої служби
Міністерства юстиції України через відділ державної
виконавчої служби Головного управлінню юстиції у Львівській області.

1.2. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України і Головного управління юстиції у Львівській області, а також цим Положенням.

1.3. Основним завданням Відділу є своєча ... Читати далі »
Переглядів: 2198 | Додав: Таня | Дата: 28.07.2011

Зразок додатку 1 до Положення про організацію забезпечення доступу до публічної інформації в органах юстиції Львівської області

Розпорядник інформації Головне управління юстиції
у Львівській області
пл.Шашкевича, 1
м. Львів, 29000


ЗАПИТ
на отримання публічної інформації

Прізвище, ім’я та по батькові, поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача

Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується
або
Загальний опис інформації, що запитується




(Загальний опис необхідної інформації)

Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:
Поштою
(Вказати поштову адресу)

Факсом
(Вказати номер факсу)
Електронною поштою
(Вказати e-mail)

Необхідне підкреслити

Контактний телефон запитувача
Дата запиту, підпис

Додаток 2до Положення про організацію забезпечення доступу до публічної інформації в органах юстиції Львівської обла ... Читати далі »
Переглядів: 3792 | Додав: Таня | Дата: 28.07.2011

Якщо не закінчився строк пред'явлення виконавчого документа до виконання, він відповідає вимогам, передбаченим ЗУ «Про виконавче провадження», і пред'явлений до виконання до відповідного органу державної виконавчої служби державний виконавець зобов'язаний прийняти його до виконання і відкрити виконавче провадження,Протягом трьох робочих днів з дня надходження до нього виконавчого документа він виносить постанову про відкриття виконавчого провадження. 
 
 У цій постанові державний виконавець вказує про необхідність боржнику самостійно виконати рішення у строк до семи днів з моменту винесення постанови (у разі виконання рішення про примусове виселення боржника - у строк до п'ятнадцяти днів) та зазначає, що у разі ненадання боржником документального підтвердження виконання рішення буде розпочате примусове виконання цього рішення із стяг ... Читати далі »
Переглядів: 1581 | Додав: proxys | Дата: 28.07.2011

« 1 2 ... 19 20 21 22 23 24 25 »