[Радехівський РВ державної виконавчої служби ГТУЮ у Л/о ]
Головна » 2012 » Березень » 1 » Порядок передачі на зберігання завершених та знищення виконавчих проваджень
18:22
Порядок передачі на зберігання завершених та знищення виконавчих проваджень
Згідно п.3.13 Порядку роботи з документами в органах державної виконавчої служби передання на зберігання завершених виконавчих проваджень здійснюється державними виконавцями не пізніше 1 серпня поточного року та 1 лютого наступного року.
Кожне одержане на зберігання виконавче провадження або зведене виконавче провадження отримує окремий порядковий номер (архівний номер) згідно з реєстром завершених виконавчих проваджень, переданих на зберігання, який переноситься одночасно на обкладинку виконавчого провадження або зведеного виконавчого провадження та до здавальних описів (завершених виконавчих проваджень).
Архівний номер при перенесенні на обкладинку виконавчого провадження чи до інших документів складається з порядкового номера запису в реєстрі завершених виконавчих проваджень, переданих на зберігання, із зазначенням через дріб двох останніх цифр календарного року, в якому завершено виконавче провадження .
З метою внесення архівних номерів до Журналу обліку виконавчих проваджень, переданих державному виконавцеві, один примірник здавального опису (завершених виконавчих проваджень) повертається державному виконавцеві, що його склав, а другий примірник – долучається до відповідної справи згідно з номенклатурою.
Передані на зберігання виконавчі провадження залежно від обсягу систематизуються у в’язки (не більше 100 виконавчих проваджень в одній) в хронологічному порядку згідно з присвоєними архівними номерами. До в’язок прикріплюються відповідні ярлики з крайніми архівними номерами виконавчих проваджень, уміщених у в’язки.
Строк зберігання завершених виконавчих проваджень, переданих на зберігання, становить 3 роки. Відбір виконавчих проваджень для знищення здійснюється один раз на рік, не пізніше 1 березня поточного року. Для проведення даного знищення в органі державної виконавчої служби створюється комісія, склад якої затверджується на підставі відповідного організаційно – розпорядчого документа керівника органу державної виконавчої служби. До складу комісії повинно входити не менше п’яти осіб. Головою комісії призначається заступник керівника органу державної виконавчої служби.
Виконавчі провадження, відібрані для знищення повинні бути знищені паперорізальними машинами або шляхом спалення, про що зазначається в акті про вилучення виконавчих проваджень для знищення.
Зазначені документи підлягають оперативному зберіганню в межах установленого строку в органах державної виконавчої служби, після чого передаються в архів органу юстиції для організації їх подальшого знищення, згідно з нормативними актами державної архівної служби України.

Начальник
відділу ДВС Радехівського
районного управління
юстиції Ю.Ференс
Переглядів: 5280 | Додав: Таня | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]