Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:
1. Особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви. Викласти аргументи по скарзі чи заяві громадяни та особи, які користуються правами на рівні з ними (іноземці, особи без громадянства, біженці), можуть безпосередньо на особистому прийомі посадової особи, яка перевіряла заяву чи скаргу. Поняття перевірки охоплює процес отримання інформації щодо обставин, викладених у зверненні, та підготовки відповіді про результати його розгляду; це діяльність, спрямована на встановлення відповідності відомостей звернення реальним фактам по справі. Її здійснюють, як правило, особи, відповідальні за розгляд звернень громадян. Для більш оперативного отримання громадянами відповіді на зверне
...
Читати далі »