10:36 Реєстрація повторних звернень громадян | |
Реєстрація та розгляд звернень громадян здійснюється відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 18.03.2004 № 26/5 (із змінами) (далі –Інструкція), Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (із змінами) (далі-Інструкція з діловодства). Згідно п. 2 Інструкції з діловодства усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли, повинні прийматися та централізовано реєструватися у день їх надходження на реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп’ютерами, або у журналах. Конверти зберігаються разом з пропозицією, заявою, скаргою. Така ж сама форма реєстрації звернень застосовується і до звернень, поданих на особистому прийомі. У разі надходження повторних звернень їм надається черговий реєстраційний індекс, а у відповідній графі реєстраційно-контрольної картки, журналі чи комп’ютері зазначається індекс першого звернення. На верхньому полі першого аркушу звернення, праворуч, і на реєстраційних формах робиться позначка «ПОВТОРНО» і підбирається все попереднє листування. Звернення одного й того ж громадянина з одного і того ж питання, що надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд до однієї і тієї ж організації, вважаються дублетними та обліковуються за реєстраційним індексом першого звернення з додаванням порядкового номера, що проставляється через дріб, наприклад Д-77/1, Д-77/2, Д-77/3 і т.д. У разі, коли про результати вирішення звернення необхідно повідомити іншу організацію, усі примірники реєстраційно-контрольних форм та перший аркуш контрольованого звернення позначається словом „Контроль” або літерою „К”. Звернення, на які даються попередні відповіді, з контролю не знімаються. Контроль завершується тільки після прийняття рішення і вжиття заходів щодо вирішення звернення. Документи розміщуються у справах у хронологічному порядку. Кожне звернення з усіма документами щодо їх розгляду вирішення становлять у справі самостійну групу і вміщуються в м’яку обкладинку. У разі одержання повторного звернення або появи додаткових документів вони підшиваються до даної групи документів.
Провідний спеціаліст ВДВС Рвдехівського РУЮ Вавричук І.С. | |
|
Всього коментарів: 0 | |